Vio's första lista :P

God morron! :D Sovit gott? De har ja, garanterat. Somnade inte förns klockan 3 på grund av att någon (host, max) skulle ringa ock snaka, läänge :P Aja, ska inte klaga! Sitter på svenskan nu, usch! Ska skriva en uppsats om August Stridberg (?) Vem fan är de lixom? :P Aldrig hört talas om :S Anyways, nu ska jag undehålla mej själv genom att skriva en lista. (LIstan e snodd från Sigrid)

Jeans/byxor: Alla tjejer behöver defenetivt ett par vita o ett par svarta jeans i garderoben. Annars e ett par lagom slitna, mellanblå jeans ett måste! Ja har även fått en tjing för munstrade jeans, tänk 90talets glitterdekorationer etc. Najs!

Klänningar: Kan man få för mkt av detta härliga plagg? NEJ! Just nu är min favvo min nya, en tunickaklänning från lindex. Kan kombineras i all oendlighet

Kjolar: Jag avgudar min gamla "jazzkjol" jag köpte på Second Hand i somras. Med ett ljusrosa spetslinne, vita strumpbuxor och ett par stövletter. Ja tack!

Jackor: Ääälskar min Busneljacka (tack mamma!), min marinblå boomerang (såå mysig) men nu MÅSTE jag ha en vit satinjaka o en päls! 

Skor: Avgudar mina lackpumps. Men i allmänhet har ja gått o kärat ner mig i den så kallade kitten-klacken. SNYGGT!

Koftor/tröjor: Älskar stora mysiga tröjor och koftor man kan fa till legging. Nu letar jag efter en benvit!

Väskor: Äh, vill ha en vit Balenciaga, typ ida!

Blusar/toppar: Spetslinnen, spets "genomskinliga" tröjjor etc.

Huvudbonad: Yankee-keps! VÄlanvänd i somras. Garanterat!

Övrigt: Vill ha skinhandskar!

Nu utmanar jag ALLA läsare att fylla i listan o publisera på sina bloggar!
Puss o Kram //Vio <3<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vet du inte vem strindberg är?? :O oh my :P

2007-09-17 @ 14:55:38
URL: http://fairly.blogg.se
Postat av: Violéta

Nathalie: Nu vet ja ;D e klar me uppsatsen! :P

2007-09-17 @ 17:14:44
URL: http://freshyfashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0