shoppa bör man, annars dör man :P

Jag är:
- Sjukt trött i benen
- Så himla glad och nöjd
- 7 plagg rikare
- Shoppinggalen
- Fattigare än någonsin

Det sammanfattar min shoppingdag. Som jag sa tidigare, finns det något härligare än att shoppa? No fucking way! Det jag fick med mig hem idag var:
-2 par koftor
-ett par nya 7jeans
-ett chanel halsband
-ett par nya stövlar - se furra inlägget (cravingsen blev för stora)
-en ny friis&company väska 
-en mysig klänning, (perfekt till leggings i höst/vinter).

Tyvärr var min sja/mössa slut överallt :( usch, hata cravings! hahaha

bilder på shoppat:

(tunickaklänning från lindex, lilla kofta från lindex, guldig kofta från lidex, typ ett sånnt halsband men jag köpte mitt på eivy flådins)

(de ULTIMATA höstkorna i mockaliknande matterial och liten kitten-klack, älska)


Ikväll blire först sushi m. tjejorna inne i stan och sen utgång på inngång :P ;) De blir nog antagligen föra hemma i min villa i Danderyd för att sedan dra vidare till Jonte :))))) sen har jag hört ryckten om efterfest hos max- stämmer detta? :P ;) anyways, ska nog ha min nya svarta klänning ikväll med guldleggings och guldboleron från h&m och mina svarta lackpumps (always :P) aja, ni får såklart outfitten ikväll, promiss! :D (bilder från gårdagens kväll kmr oxå!) c-ya!! // Vio <3<3<3


Kommentarer
Postat av: emma

visst, älskar att shoppa!

2007-09-15 @ 18:10:05
URL: http://emmalicious,blogg.se
Postat av: Petra

Vart har du köpt chanelhalsbandet och för hur mkt?

2007-09-16 @ 12:19:43
URL: http://mangopassion.blogg.se
Postat av: Melina

skon var snygg,finns den i brunt? isåfall står den på min önskelista!:)

2007-09-16 @ 13:51:51
URL: http://MMelina.blogg.se
Postat av: Violéta Amelia Andersson

Petra: Jag köpte det på Eivy Flodins på Östermalm, för hur mycket kmr jag inte ihåg :P
Melina: Tack, visst varen? :P Jag vet inte riktigt, spana in DinSkos hemsida vättja! :D

2007-09-16 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0