Morgondagens önskeoutfit (premier: ny kategori)

image20
- Rosamunstrad kjol, H&M.coms outlet (typ 98 spänn!)
- Polo, Outleten igen
- Strumpbyxor, Ellos
- Vit väska, Fendi (eluxury.com)
- Vita stövletter, Ellos
- Halsband, Cocoo.se

Så här skull ja inte bannga på att gå runt i morron, meeen dream on Violéta! dagen har varit myyys, tog furst en prommis till mörby me Alice och Malin o väl där tog vi en fika, mys! sen kolla vi runt lite i affärer, kupte strumpbyxor som jag desperat behövde och sånt småtjaffs (toffsar, hudloton, brun utan sol mm) Malin kupte värdens finaste tunickaklänning ifrån Lindex *avis* :P aja, nu ska jag kolla vidare på zozo på canal+ mix lr vare heter :P har gjort iordning te och skorpor, mums! Blir nog ett inlägg till innan we call it a night ;)
Puss på er läsare, ni är värdsbäst!
//Vio <3<3

Ps. Jaa, vet att ja låva att publisera gårdagens outfit under dan men kamerajäveln funckar inte :P sjukt irriterande!!Ds.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker du att min blogg är bra =O Gud vad roligt, tack :D
Och dom där skorna är skitfina , vill ha :D

2007-09-16 @ 20:47:16
URL: http://angeeliicaa.blogg.se
Postat av: Borthy

Hej tjejen! Tack för ditt besök i min blogg!
Inte ska du banta, du är ju 14 år! Du är säkert jättefin som du är! Om du ska göra något, vilket jag säkert tror du redan gör så rör på dig och ät nyttigt!
För mej är det lite svårare, jag är ju 37 och börjar få svårare att hålla vikten. Jag försöker med GI och motion för att vara snygg i kläderna några år till innan man blir regelrätt tant!!
Lova att inte banta! Vi hörs igen! /Kram från Borthy

2007-09-16 @ 21:08:04
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: KAROLINE

Vad kul att du gillar min stil! Tack så jätte mycket! Kram på dig.

2007-09-16 @ 21:10:11
URL: http://www.thatshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0