Min (sjukt lyckade) kväll!!

kvällen började med att vi förade hos Carl.
Så sjukt skön stämning med massa sköna kisar. Jag hade inte hunnit fixa så mycket hink, men det ordnade sig ändå (tack maxiboy <3). Stämningen blev bättre och bättre, ju mer tiden gick. Jag dansade som aldrig förr. Hihi, det blev lite för mycket shaking på bordet tror jag (ups!).

Vi alla drog sedan vidare till någon Josefiné i Djursan. Väl där blev det lite för mycket tjaffs och strul så vi drog vidare för att möta upp Tony i Mörby för att sedan dra vidare till hans kompis Gustav som bodde på Östermalm. Väl där var det huuuuur kul som helst. Det var typ bara 89:or och 90:or :P Vid två tog vi en taxi hem, och nu sitter vi här hehe lyckad kväll. Tack Malin och Alice för att ni tog hand om mig, hehe. Tack också för världens mest lyckade kväll. Max, du är bäst, hihi! :)

kramar //Er Vio <3<3
Även upptäkt att ni har börja komentera, kul! (både på gott och ont)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0