Hjälp mig!

Jag bara älskar skorpor.. Hehe, jag har nästan ätit i mig en hel påse nu, *ups*. Jag som skulle börja följa en diet för att minska ett par kilo. Hur bra gick det? Inte bra alls! Är det någon som har tips på någon bra diet btw? Jag har nooo idea vilken man ska tänkas kunna följa.. GI?? Jag måste kolla upp allt de där bättre.. Hihi, anyway.. Imorgon äre skola igen *suck*. Tur att jag har er Malin och Jossan. Skolan skulle bli outhärdlig utan er!!

Kära läsare: Glöm inte att lämna en komentar om ni vill att jag skriver eller berättar om något särskilt. Om det är något ni vill veta ochså. Nu väntar en till kopp te och min underbara bok (expert på att rodna) som jag håller på och läser. Kan inte slita mig, hehe. Sovgott sen sötnosar.

Kramar// Vio <3<3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHAHA!
jag måste fråga.. är den här bloggen seriös?
om den inte är det så säger jag tack du ger mig ett riktigt gott skratt, och om den är det så får jag också ett gott skratt men blir också orolig.

2007-09-16 @ 22:02:46
Postat av: pappa B

Häng på bantarmästarna Borthy och pappa B. Här skyr vi inga medel, ner med vikten och även de äckliga fri radikalerna som tagit tag i pappa B och säkerligen försöker fånga in lilla Borthy också...

2007-09-16 @ 22:12:42
URL: http://www.pappab.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0