dagens outfit

image1

(klicka för större bilder)

snälla mamma fick fotta mig i köket imorse för jag hade bråttom bråttom! vaknade halv åtta så fick stressa i mig frukosten innehållandes havregrynsgröt, linfröblandning och grönt té. skolan var bra var mest med matte och tim men men det var kul. malin var sjuk :( krya npå dig gumman) direkt efter skolan åkte jag in till fridhemsplan för att jobba hos pappsen!! not fun men money money. nu sitter jag här och väntar på att alice ska ringa, sen blire troligen hemmafest i djursan, roligt! dagens outfit blev enkel men så skön, så skön. hihi!


- Skjorta, gammal från kappahl
- Leggings, H&M
- Scarf, Gina Tricot från förra året!
- Sidenband, Mattsons band
- Väska, Louis Vuitton (Från paris-resan i våras :D)
- Knästrumpor, H&M
- Lackpumps m. Korksula, Skopunkten

Till (inte på bild):
- Rostbrun skinnjacka, Läderlappen (mittimot NK)
- Basker, Random affär i Paris

Kvällens outfit kmr senare!
Puss o Hej
// Vio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0